Klacht indienen | Gelre ziekenhuizen

Cookies

Welkom op de website van Gelre Ziekenhuizen. Voor onze filmpjes gebruiken we YouTube. Om die af te spelen, plaatst YouTube cookies. Wilt u liever geen YouTube cookie? Dan kunt u dit hier weigeren. U kunt dan geen filmpjes bekijken. We gebruiken zelf functionele en analytische cookies om onze website goed te laten werken. Meer weten over cookies?

alert
Openingstijden en bezoektijden kerstperiode 2024

Wilt u meer informatie over de gewijzigde openingstijden en bezoektijden: klik hier

Zorg beter voor elkaar

Klacht indienen

U kunt uw klacht telefonisch of schriftelijk bij ons indienen. Hieronder vindt u een overzicht van adressen en telefoonnummers om contact met ons op te nemen.

Onderaan de pagina vindt u onze klachtenregeling, waarin u meer kunt lezen over hoe u een klacht kunt indienen en hoe uw klacht behandeld wordt.

➽ Telefonisch contact

  • dinsdag, woensdag en vrijdag tussen 09.00 uur en 16.00 uur
  • donderdag tussen 09.00 uur en 12.00 uur
  • Telefoonnummer: (055)  581 88 55 (voor zowel locatie Gelre Apeldoorn als Gelre Zutphen)

➽ Het online klachtenformulier

Gelre ziekenhuizen

U kunt online uw ervaring aan ons kenbaar maken door het klachtenformulier in te vullen. U kunt ons alle noodzakelijke informatie geven, zodat we uw ervaringen daarna goed voorbereid kunnen bespreken. Het klachtenformulier kunt u:

  • direct via internet versturen
  • printen en per post aan ons toezenden aan onderstaand postadres

U krijgt binnen tien werkdagen een reactie dat uw melding in behandeling is genomen.

Huisartsenspoedpost

Heeft u een klacht over de huisartsenspoedpost? Vul dan dit formulier in.

➽ Schriftelijk contact met de klachtenfunctionaris

Gelre ziekenhuizen Apeldoorn en Zutphen
T.a.v. Bureau Klachten en Claims
Antwoordnummer 1005, 7300 VB Apeldoorn

N.B. U hoeft geen postzegel te plakken

➽ Schriftelijk contact met de klachtencommissie van Gelre

De klachtencommissie bestaat uit leden met diverse achtergronden (bijvoorbeeld artsen en verpleegkundigen). De voorzitter is jurist en niet in dienst van Gelre ziekenhuizen.

De klachtencommissie onderzoekt uw klacht en geeft u de gelegenheid uw klacht mondeling of schriftelijk toe te lichten. Ook degene over wie u een klacht heeft ingediend wordt uitgenodigd door de klachtencommissie en gehoord. De commissie doet een uitspraak of uw klacht wel of niet gegrond is.

U moet uw klacht schriftelijk bij de klachtencommissie indienen. Vermeld daarbij uw klacht, om welke zorgverleners het gaat en de periode.

Gelre ziekenhuizen
t.a.v. het secretariaat van de klachtencommissie
Antwoordnummer 1005
7300 VB Apeldoorn

N.B. U hoeft geen postzegel te plakken

Onze klachtenregeling

Meer weten over hoe u een klacht kunt indienen en hoe uw klacht behandeld wordt? Bekijk dan onze klachtenregeling.

Complementary Content
${loading}
Scroll